Nespěte na stejné matraci 10 let

Jako malí většina z nás trávila letní prázdniny u babičky a dědy, zažili jsme spaní ve stanech, pod širákem nebo v pokojíčkách, které mimo sezónu zůstávaly nevyužity. Po celodenních programech jsme večer rádi zalezli do starších postelí a samozřejmě nás ani nenapadly myšlenky, jak staré matrace tam doopravdy jsou. Naše prarodiče takovéto myšlenky také nenapadly, za minulého režimu se řešily jiné problémy, přesto právě spánek má hlavní účinek pro energii na celý den.
spánek holčičky.jpg

Po směně v práci nebo doma na zahradě se těšíme, až večer zalehneme do naše oblíbené postele, kde se nám spí nejlépe na světě, řešíme pohodlí. Pro někoho představuje měkká matrace skutečný relax, pro jiné je to jako plavit se na vodě a mají raději tvrdší, ostatním zase připadá, že spí na prknech nebo podlaze. Při koupi nové matrace nesáhněte po té nejměkčí, ani po té nejtvrdší, řiďte se souslovím: „Zlatá střední cesta.“
Pro spokojený spánek napomáhá také psychika

Můžeme si ale koupit drahou a sebelepší matraci, než tu původní a necítíme se na ni dobře. Pokud jste na staré spali několik let, nebo dokonce desítek let, bude trvat minimálně několik dní, než si na novou zvyknete. Důležitý je ale psychický stav, i vaše mysl musí cítit, že vaše matrace splní odpočinek těla, ale i mysli.
méďa na posteli.jpg
Pořiďte si zdravotní matraci, i když nemáte žádné zdravotní problémy
Zdravotní matrace prošly před uvedením na trh řadou klinických testů a obdržely certifikát, že poskytují zdravý spánek. Určitě se s koupí poraďte i se svým lékařem, on zná vaše problémy dobře a doporučí vám tak, jestli si máte připlatit, zakoupit tvrdší nebo naopak měkčí matraci a například nějaké příslušenství. Připlaťte si také za lepší polštář, nejlépe s paměťovou pěnou, díky níž se polštář vytvaruje podle vaší hlavy a krku tak poskytne skvělou péči.

Využijte dnešní pokročilé doby, nebojte se zajít do specializovaných obchodů, kde vám poradí s nejlepší koupí vaši budoucí matrace. Nebojte se trošku také zainvestovat, jde vám o nákup věci, kterou budete využívat každý den několik hodin a přispěje vám k lepšímu zdravotnímu stavu.

Nespěte na stejné matraci 10 let
2 (40%)1